Manažer úklidového projektu – jak to dopadlo?

Na začátku letošního roku jsme vzbudili mnoho rozhruchu (a několik projevů sympatie :-)) originálním způsobem, jakým jsme chtěli vyřešit absenci schopného vedení jednoho z našich projektů – Uklidova.cz

I po 6 měsících dostávám stále dotazy, jak to nakonec dopadlo, rozhodl jsem se tedy sepsat ke svému článku pokračování.

Celá akce splnila svůj účel: způsobila dostatek rozruchu a oslovila asi 10 velmi zajímavých kandidátů.

Uchazeče jsme pro filtrovali a do nejužšího výběru jsme nakonec vybrali jsme dva lidi . Velmi zkušeného a prodejně zdatného manažera, který ovšem narovinu řekl, že na danou pozici má maximálně 2h denně a defacto by to byla jen jedna z jeho činností, a nadšenou/nadějnou mladou studentku téměř bez zkušeností.

Protože jsme vždycky rádi dávali příležitost „potenciálním hvězdám“ (a v globálu se nám tento přístup určitě vyplatil), byla to pro nás jasná volba – a vybrali jsme slečnu.

Před nástupem nám spolupráci ovšem nakonec z osobních důvodů odřekla.

Nakonec jsme se tedy rozhodli pro zbylou variantu: doběhnutí projektu Úklidová a prodej firmy.

Myslím, že v podnikání je důležité umět i skončit. Nesnažit se za každou resuscitovat projekt, který – i když je ziskový – není ziskový tolik, aby mělo smysl s ním ztrácet drahocenný čas. Uvědomit si, že každá hodina, kterou věnujete tomu nejlepšímu, čemu se v dané chvíli můžete věnovat, je de facto ztracená.

Obzvlášť, když příležitostí je tolik.